وبینار روز حسابدار برگزار شد

بعد از استقبال گسترده جامعه حسابداران ایران از کمپین ثبت روز ملی حسابدار که توسط گروه آرک - یاس سیستم در سال جاری برگزار شد و بیش از یک هزار مدیرمالی ، حسابدار و دانشجویان رشته حسابداری در این کمپین مشارکت کردند ، وبینار تخصصی مالی و مالیاتی در تاریخ ۱۳ آذرماه برگزار شد.

روز حسابدار آذر ۹۹ در بخش های زیر برگزار شد:

در این وبینار ابتدا جناب آقای امیرحسین عسکری طباطبائی - موسس و مدیرعامل گروه آرک - به سخنرانی در رابطه با موضوع " مهارت های اصلی حسابداران برای اینکه بهتر دیده شوند" پرداختند.

سپس جناب غفار زاده - مشاور مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی - به بررسی اهمیت تراکنش های بانکی در امور مالی و مالیاتی پرداختند.

در بخش بعدی جناب مسعود امیر آتشانی - مدیر موسسه مالی امیرآتشانی و مولف کتب حسابداری مدیریت - در رابطه با روش های مدیریت هزینه در کسب و کارهای کوچک و متوسط در دوران کرونا سخرانی کردند.

در بخش بعدی سرکار خانم فولادین - معاون فروش و قراردادهای گروه آرک - در زمینه نحوه همکاری با این مجموعه به عنوان شریک تجاری صحبت کردند و سپس نحوه شرکت در مسابقه آنلاین که ویژه شرکت کنندگان در نظر گرفته شده بود، توسط ایشان اعلام گردید.

در بخش بعد مهندس الهیان - معاون تولید و پشتیبانی گروه آرک - در رابطه با ابزارمناسب برای حسابداران و آرامش در محیط کار به صحبت پرداختند و بخش هایی از نرم افزارمالی یاس سیستم ، ویژگی ها و تمایزات آن را برای حاضرین دمو کردند که با استقبال بسیار زیاد حاضرین مواجه شد.

در انتهای برنامه، اساتید ، خاطره هایی بسیار جالب از حسابدارانی که در طول مسیر حرفه ای خود با آنان برخورد کردند را برای حاضرین تعریف کردند.

در این برنامه ، بیش از ۵۰۰ مدیرمالی و حسابدار حضور داشتند و این برنامه ، ۱۹ امین دوره آموزشی رایگانی بود که امسال توسط این مجموعه برگزار گردید.

نقش حسابداران در کسب و کار، بسیار مهم است.

حسابداران قلب تپنده هر مجموعه هستند که با اطلاعات و گزارشاتی که ارائه می دهند و با تحلیل های حرفه ای، می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنند.

به امید ثبت روز ملی حسابدار در تقویم رسمی کشور.

روز حسابدار آذر ۹۹

دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 3268