آخرین دوره ارزش آفرینی سال برگزار شد

ششمین گردهمایی “ارزش آفرینی” ویژه شرکای تجاری گروه آرک – یاس سیستم ، ۳۰ بهمن ۹۹ برگزار شد.

در این گردهمایی ارزش آفرینی که با ثبت نام بیش از ۷۰۰ نفر از شرکای تجاری گروه آرک از سراسر کشور برگزار شد.

هدف این جلسه ، ارزش آفرینی برای خانواده بزرگ شرکای تجاری بود.

در بخش ابتدایی برنامه ، سرکا خانم فولادین – معاون فروش و امور قراردهای گروه آرک – به توضیح اهداف برنامه و تبریک به شرکای تجاری متولدین بهمن و اسفند ماه پرداختند.

در بخش دوم ، میز گرد با حضور جناب طباطبائی – مدیرعامل گروه آرک – ، مهندس الهیان فر – معاون تولید و پشتیبانی گروه آرک – ، خانم فولادین  – معاون فروش و قراردهای گروه آرک – ، دکتر رازقی – مشاور استراتژی شرکت – و مهندس عسکری – مسئول واحد توسعه بازار و دیجیتال مارکتینگ یاس سیستم – به بررسی سال ۹۹ و دستاورد های شرکت در این سال و همچنین رونمایی از محصولات جدید برای پوشش وسیع تر بازار پرداختند.

 

بعد از میز گرد مهندس الهیان – معاون فنی و پشتیبانی گروه آرک – به برسی ویژگی ها و تمایزات اصلی یاس سیستم و یاس مارکت نسبت به سایر نرم افزارهای مالی و امکانات جدید آنها پرداختند.

 

بعد از میزگرد ، دکتر کمن – دکترای روانشانسی – در مورد حفظ آرامش و روحیه در شرایط کرونا و ایجاد حس خوب در خانواده سخنرانی کردند.

 

بعد از سخنرانی دکتر کمن ، تولد یکسالگی آکادمی مالی یاس را در حضور شرکای تجاری جشن گرفته شد. در طی یک سال ، با همراهی بیش از ۷ هزار مدیر مالی و حسابدار ، اپلیکیشن آکادمی مالی یاس با صدها ساعت آموزش ویدئویی و صوتی که بصورت رایگان در اختیار جامعه حسابداران قرار گرفته است ، به یکی از بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن های تخصصی در این زمینه تبدیل شد.

 

در بخش بعدی جناب غفارزاده – مشاور مالیاتی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی – به بررسی نکات مهم مالی و مالیاتی که در پایان سال باید به آنها توجه کرد ، پرداختند.

 

در این برنامه ۴ سوال از مدعوین پرسیده شد و فرصت داده شد تا پایان مراسم پاسخ های خود را ارسال کنند.

 

سپس در پایان برنامه ، کارگاه پرسش و پاسخ و قرعه کشی از پاسخ های صحیح ارسال انجام گرفت و برندگان اعلام شدند.

 

در نهایت ، با جمع بندی سرکار خانم فولادین – معاون فروش و امورقراردهای گروه آرک – مراسم پایان یافت.

 

لازم به ذکر است این مراسم به دلیل کرونا ، بصورت مجازی برگزار شد.

 

تصاویر این وبینار در ادامه آمده است :

دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 3061