همراهان موفق یاس، سفیرانی توانمند و متعهد در سراسر کشور

 همراهان موفق یاس به عنوان سفیران یاس در سراسر کشور با تمام توان، علاقه و اعتقاد خود تلاش می نمایند تا سیستم یاس را آنطور که شایسته معرفی است به بازار هدف ارائه نمایند.

ثمانه فروزنده، مسوول امور نمایندگی یاس در گروه آرک در حاشیه نشست آموزشی یکروزه نمایندگان یاس با اعلام این مطلب افزود: ما تلاش داریم شرکای تجاری ما سفیرانی توانمند و مطلع در سراسر کشور باشند. افرادی قدرتمند که با گسترش کسب و کار خود، در توسعه سریع یاس نیز در بازار هدف نقش جدی داشته باشند.

فروزنده افزود: ما در گروه آرک اعتقاد و باور داریم که رشد یاس در گرو رشد نمایندگان فرهیخته و توانمند آن است و برای نیل به این هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد. گرچه در انتخاب این شرکای مهم تجاری دقت بسیار به خرج می دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعداد نمایندگان یاس در کشور به میزان مورد نظر رسیده است یا خیر گفت: ما برای دستیابی به اهداف نهایی مسیر درازی را پیش رو داریم. و در ادامه افزود: گرچه در حال حاضر بر روی کیفیت این سفیران موفقیت یاس تمرکز نموده ایم، اما از لحاظ کمیت نیز در استانهای زیادی آمادگی همکاری با مجموعه های توانمند و فعال داریم.

فروزنده ادامه داد: ما از تمام مجموعه هایی که آمادگی رشد و گسترش کسب و کار خود را دارند و در این راه جدی هستند دعوت می کنیم تا در این مسیر همراه شویم.

دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 2653