هشتمین گردهمایی سازمان هوشمند سازمان بهره ور آرک برگزار گردید

هشتمین گردهمایی تخصصی آرک با عنوان "سازمان هوشمند - سازمان بهره ور"  روز دوشنبه ۲۶ مرداد ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.
مهندس طباطبایی مدیر عامل گروه آرک در حضور جمع کثیری از مدیران صنایع و مشتریان این شرکت با اشاره بر مشخصات سازمانهای هوشمند و لزوم هوشمند سازی سازمان ها گفت: تغییرات سریع انتظارات ذینفعان سازمان اعم از مشتریان، پرسنل و شرکاء، لزوم حرکت هرچه سریعتر به سمت هوشمندی را آشکار می سازد.
وی افزود: هوشمندی مانند هر هدف دیگر ابزار متناسب خود را خواسته که منابع انسانی توانمند، برنامه ریزی مناسب و ابزار کارآمد و متناسب از جمله مهمترین آنهاست و با گسترش فناوری و سرعت یافتن رقابت کاری، سازمانهایی بهره ور شناخته می شوند که بتوانند از فناوری های نوین در راستای هوشمند نمودن سازمان به درستی استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد گاهی با یک سرمایه گذاری اندک و به موقع می توان از هزینه های سنگین، فرصتهای از دست رفته و تصمیمات نادرست و بی وقت جلوگیری نمود. مهندس طباطبایی با اشاره به اینکه تنها شرکتهای چابک و سریع می توانند در بازار رقابت کنونی و پیش رو می توانند قدرت رقابتی خود را حفظ نمایند افزود: رویه به کار گرفته شده در شرکتهای معتبر دنیا، بهره گیری از هوشمندی به معنای کامل آن است.

.

وی در خاتمه به مقایسه برند (ارزش)، میزان فروش و سرانه درآمد چند شرکت برتر دنیا و اختلاف بسیار زیاد آن با شرکتهای برتر ایران پرداخت و گفت: در وضعیت ناپایدار شرکتها، گاهی نسیم کوچکی می تواند به طوفانی بزرگ مبدل شده و کسب و کارها را در خود فرو برد.
در ادامه آقای مهندس رشیدی، سرپرست واحد محصول گروه آرک به تشریح توانمدیهای سیستم "سایه" به عنوان یک ابزار قدرتمند که می تواند علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه های سربار سازمان، سرعت، دقت و بهره وری را در مجموعه ها افزایش دهد پرداخت.
پس از یک استراحت کوتاه و در خاتمه آقای مهندس الهیان در ارتباط با سیستمهای یکپارچه اطلاعاتی آرک (آتیس) و ویژگی ها و توانمندیهای مهم و اثرگذار آ ن پرداخته و کاربرد آن را در جهت هوشمند سازی و ایجاد چابکی در سازمانها و بالا بردن قدرت و سرعت تصمیم گیری به نمایش گذاشت. 

.

دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 2279