صبحانه با طعم آرک . . .

خانواده آرک بار دیگر به بهانه صبحانه در کنار یکدیگر به ارتقاء سطح روحیه تیمی پرداختند.

یکشنبه، پیش از آغاز ساعت کاری طبق برنامه اعلامی، پرسنل گروه آرک در محل سازمان مرکزی آرک گرد هم آمده و با ایجاد فضایی سرشار از نشاط، روز کاری خود را با انرژی تمام آغاز نمودند.

مهندس طباطبایی مدیر عامل گروه شرکت های آرک در این مراسم با ابراز خرسندی از وجود چنین برنامه هایی در شرکت گفت: هدف از انجام چنین برنامه هایی، ایجاد محیطی پر نشاط، پویا و صمیمی بوده و مجموعه آرک همواره در خصوص همبستگی پرسنل خود به عنوان یک خانواده صمیمی نظر داشته و بر افزایش نشاط و شور و انگیزه میان پرسنل تاکید دارد.

وی افزود: انرژی و نشاط کاری پرسنل در گروه شرکتهای آرک موجب گردیده است تا هرروز بیش از گذشته شاهد پیشرفت و ترقی این مجموعه باشیم.

وی با بیان این مطلب که پرسنل آرک در حال کار سخت جهت ارائه محصولات و خدمات هرچه بهتر به مشتریان هستند ادامه داد: به یاری خداوند، در سال ۹۴ مشتریان و عموم می توانند شاهد تحولات عدیده ای در محصولات و خدمات آرک و حتی به نوعی در صنعت نرم افزار باشند.

از ویژگیهای بارز این برنامه ها در گروه آرک، همدلی صمیمانه همه همکاران – اعم از مدیران و پرسنل - در برگزاری آن است که این امر موجب ایجاد صمیمیت هرچه بیشتر در بین خانواده آرک می گردد.

شایان ذکر است تقریبا تمامی اعضای ساختمان مرکزی آرک - به جز همکاران زحمتکشی که جهت انجام خدمت در محل مشتریان حضور داشتند - در این برنامه شرکت نمودند.


دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 4836

دیدگاه خود را بنویسید

: (الزامی)
: (الزامی)
:
ارسال