سمینار حسابدار هوشمند برگزار شد

🔹خدمتی دیگر از یاس سیستم به جامعه حسابداری :

🔸در ادامه دوره های توانمند سازی مدیران مالی و حسابداران که به ابتکار یاس سیستم برگزار می شود، سمینار آموزشی کاربردی " حسابدار هوشمند " در تهران نیز برگزار شد.

🔹این سمینار در رابطه با نکات اظهارنامه ، تحریر دفاتر و نکات ملی و مالیاتی در تاریخ ۲۳ خرداد ماه ۹۸ در سالن سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

🔸این سمینار که توسط یاس سیستم ارائه کننده سیستم های یکپارچه مالی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط - برگزار شد،
فرصت مناسبی بود تا مودیان مالیاتی بتوانند مفاهیم نکات پرکاربرد و پر ابهام را از اساتید مطرح و باتجربه دریافت کنند.

🔹در شروع سمینار جناب مردانی - رئیس گروه مودیان بزرگ امورمالیاتی شمال تهران - به بررسی مراحل تکمیل و ارسال اظهارنامه و نکات مهم آن پرداختند.

🔸در ادامه جناب اسماعیلی - مدیرکل اسبق امورمالیاتی استان ها - به تشریح نکات مهم اظهارنامه و تحریر دفاتر پرداختند و پر ابهام ترین مسائل در این زمینه را که برای مودیان منشا بروز اشکالات ناخواسته بود ، تشریح نمودند.

🔹در بخش بعدی آقای طباطبایی - مدیرعامل و موسس گروه شرکت های آرک - از اهمیت در اختیار داشتن اطلاعات در دنیای امروز و تاثیر آن در رشد کسب و کار و نیز اثرات استفاده از ابزارهای ناموثر در بروز هزینه های کلان برای حاضرین سخنرانی کردند.

🔸در بخش بعدی مهندس الهیان- معاونت تولید و پشتیبانی شرکت آرک - به معرفی ویژگی ها و امکانات یاس سیستم به عنوان ابزاری کارآمد برای مدیریت و کنترل اطلاعات و جلوگیری از ایجاد هزینه های پنهان مالیاتی پرداخت که این بخش مورد توجه مدعوین قرار گرفت و بنابر اظهار نظر شرکت کنندگان ، سیستم ها یاس با طراحی ساده و امکانات دقیق و حرفه ای ، می تواند در مدیریت اطلاعات سازمان بسیار موثر واقع شود.

🔹در بخش بعدی مجددا جناب آقای غلامرضا مردانی به تشریح آخرین بخشنامه ها و نکات تکمیلی پرداخته و در ادامه نیز کارکاه پرسش و پاسخ بسیار فعالی با مدیریت جناب آقای طباطبائی و با حضور آقایان اسماعیلی و مردانی برگزار گردید و به سوالات و ابهامات مطرح شده توسط شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

🔸در انتها نیز از سخنرانی ها و نکات مطرح شده در طول سمینار سوالاتی توسط اساتید پرسیده شده و به برندگان، جوایز نقدی اهدا شد.

🔹این سمینار در ساعت ۱۶:۳۰ به کار خود پایان داد.

🔸کارتهای ورود که به مدعوین اهدا گردید شامل QR Code می باشند که با اسکن آن می توانند از اخبار سمینار اطلاع پیدا کنند.

دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 4617