حضور آرک در سمینار تخصصی منابع انسانی (۲۷ آبان ماه ۹۳)


سمینار بزرگ منابع انسانی توسط سازمان مدیریت صنعتی در تاریخ ۲۷ آبان ماه ۹۳ در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش بیش از ۱۲۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان ارشد منابع انسانی، اساتید دانشگاه و صاحبنظران این حوزه حضور پیدا نمودند.




گروه آرک نیز به عنوان حامی این همایش، محصولات تخصصی خود را در حوزه منابع انسانی به معرض نمایش گذاشت که با توجه به گستردگی و توانمندی آن مورد توجه شرکت کنندگان در همایش قرار گرفت.

طی زمان برگزاری همایش، بازدید کنندگان از سیستمهای مختلف آرک در حوزه منابع انسانی بازدید نمودند. جامعیت سیستمهای آرک در این حوزه و خصوصا سیستمهای تخصصی از جمله ارزشیابی و صدور احکام، ارزیابی عملکرد، نظام پیشنهادات و نظام آرشیو موضوعاتی بود که به شدت مورد توجه قرار گرفت.

امروزه موضوع سرمایه انسانی در سازمانها و نقش آن در رشد و توسعه آنها، اهمیت مدیریت و برنامه ریزی این سرمایه را به خوبی نمایان ساخته و سازمانها به اهمیت استفاده از ابزارهای کارآمد در این حوزه واقف گردیده اند.

گروه آرک با تولید ۲۴ سیستم و فرآیند در حوزه منابع انسانی، امکانات وسیع و تخصصی بسیاری را در اختیار سازمانها، بانکها و شرکتها قرار داده است که مدیریت و برنامه ریزی بر این سرمایه مهم را برای سازمان مشتریان امکان پذیر و قابل دسترس می سازد.

.

.

دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 4642

دیدگاه خود را بنویسید

: (الزامی)
: (الزامی)
:
ارسال