جشن پایان سال ۹۲ گروه آرک

مراسم جشن پایان سال مجموعه آرک در تاریخ ۲۴/۱۲/۹۱ ساعت ۱۲:۳۰ با حضور همکاران خانواده آرک برگزار شد.
آغاز این مراسم با سخنرانی مهندس طباطبایی مدیرعامل گروه همراه بود. ایشان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید به شرح مختصری از عملکرد و موفقیتهای یکسال گذشته مجموعه آرک پرداخته و در ادامه از زحمات همکاران گروه در طی این مدت برای رسیدن به اهداف گروه تشکر نموده و برای کلیه پرسنل مجموعه و خانواده های آنان آرزوی سلامتی و موفقیت داشتند.
ایشان ضمن اعلام برنامه های گروه در سال ۹۲، محور فعالیتهای شرکت را ارائه نسخه جدید و متفاوت محصولات آرک در قالب ATIS۳ و توسعه شدید ارائه نسخ نسل سوم محصولات آرک در بازار عنوان نمودند.
وی ضمن بیان ایجاد زیر ساختهای جدید و تخصیص سهم عمده سود شرکت در جهت توسعه محصولات نسل سوم و ارائه نسخه جدید محصولات (ATIS۳) طی دو سال اخیر، ارائه این محصولات را تحولی در جهت ارائه سیستمهای هوشمند و در عین حال ساده به همراه امکانات بسیار وسیع برشمرده و با بیان اینکه روند رشد و توسعه محصولات در دنیا بر محور سادگی حرکت می نماید، نگرش گروه آرک در سال جدید را اعمال خلاقیتها و نوآوری های طرح شده در ایجاد ویژگیهای جدید در محصولات با در نظر گرفتن نهایت سادگی بیان نمود. 
در ادامه مهندس معماری مدیر سایت تولید گروه نیز ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید، ضمن تشکر از همکاری صمیمانه همه همکاران شرکت، از طرف مجموعه آرک مراتب سپاس و قدردانی خود را از مهندس طباطبایی اعلام کردند.
سرکارخانم فولادین مدیر عامل شرکت حامی خودرو-قطعات و نیز آقای نادری مدیر شرکت توسعه آرک، سال جدید را سالی سراسر موفقیت وسربلندی برای همگان آرزو داشتند.
با توجه به عدم حضور مهندس الهیان، مدیر عامل شرکت حامی تولیدی-صنعتی آرک و نیز مهندس فیروزه، مدیر عامل شرکت حامی پروژه ای-خدماتی آرک، که به دلیل درگیر بودن با پروژه های جدید، تا لحظات آخر سال نیز در خدمت سازمان مشتریان به منظور استقرار سیستمها به سر می بردند، مهندس طباطبایی از طرف ایشان پیام تبریک سال جدید را به همکاران این دو شرکت اعلام فرمودند.
   



دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 5995