طباطبایی: خواسته مشتریان حوزه نرم افزار، قابلیت و کیفت در کنار خدمات مناسب است

«مهندس امیرحسین طباطبایی» مدیرعامل گروه آرک، در گفتگویی کوتاه، بالارفتن توقعات مشتریان محصولات نرم افزاری را حاصل تبدیل شدن این محصولات به ابزار ضروری کار دانست و گفت:

خواسته ها و توقعات مشتریان نرم افزار دیگر دریافت گزارشات ساده و عادی و یا ثبت اطلاعات نیست، بلکه آنها می خواهند سازمان خود را با اطلاعات صحیح و دقیق مدیریت نمایند. زمانی تهیه و نصب یک نرم افزار برای یک سازمان ارزش افزوده محسوب می شد، اما اکنون بهره وری نرم افزار برای مشتری مهم است.

مدیرعامل گروه آرک با بیان اینکه در حال حاضر سطح ارائه خدمات برای نرم افزارها در بازار ایران بسیار پایین تر از استانداردهای دنیاست، افزود: درست است که ارتباط سریع ایران با بازارهای دنیا کم است و از این جهت مقایسه جدی بین خدمات ایران و سایر کشورها صورت نمی گیرد، اما مشتریان برای رفع نیازهای خود به خصوص در شرایط سخت اقتصادی و برای گذر از این شرایط، بسیار هوشمندتر از قبل شده اند.

مهندس طباطبایی ادامه داد: خدمات در ایران سمت و سوی جدی برای بهبود ندارد و رضایت مشتریان در این مسیر به سختی تامین می شود و این در حالی است که در دنیا در حال عبور از سطح خشنودی مشتری و رسیدن به مرز ایجاد شگفتی در وی هستند.

 مسیر ارائه خدمات در دنیا به سمت ایجاد شگفتی در مشتری پیش می رود

وی برنامه ریزی برای ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان و حتی فراتر از آن را از برنامه های جدی و مهم گروه آرک دانست و گفت: ما در گروه آرک برنامه ریزی ویژه ای را برای ارائه خدمات با فرهنگی متفاوت به مشتریان انجام داده ایم که مراحل پایانی اجرای آن سپری می شود.

وی تغییر فرهنگ ارائه خدمات در ایران را کاری دشوار، اما شدنی دانست و افزود: با توجه به اینکه استانداردهای مناسب و الگوی رقابتی صحیحی برای این امر در حال حاضر در کشور وجود ندارد، تامین نقطه نظر مشتریان و رضایت و حتی خشنودی آنها نیاز به طراحی و فرهنگ سازی خاصی دارد که بتوان آن را ادامه داد.

 گروه آرک در تلاش برای ایجاد تعریفی جدید از خدمات با الگو برداری بومی و مناسب برای آرامش هرچه بیشتر مشتریان است

طباطبایی ادامه داد: گروه آک به دنبال تحولی جدی در ارتقاء سطح کیفیت خدمات و تعریف الگوی جدید در این زمینه است که به زودی عملیاتی و اعلام خواهد شد تا بتوانیم نظر مشتریان هوشمند خود را تامین نماییم. این کار حاصل بررسی نمونه های خارجی، ایجاد یک الگوی بومی سازی شده، ایجاد بستر ارتباطی مناسب و نیز ایجاد فرهنگ ارائه خدمت در کارکنان و کارشناسان شرکت برای خشنودی و حرکت به سمت ایجاد شگفتی در مشتریان است.


دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 784