برگزاری سمینار مهندسی مالیاتی – تهران

خدمتی دیگر از یاس سیستم به جامعه حسابداری:

در ادامه دوره های توانمند سازی مدیران مالی و حسابداران که به ابتکار یاس سیستم برگزار می شود، سمینار آموزشی کاربردی " مهندسی مالیاتی " در تهران نیز برگزار شد.

این سمینار در رابطه با نکات ارزش افزوده ، اصلاحیه قانون مالیات ها و معاملات فصلی در تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۹۷ با حضور بیش از ۱۰۰ مدیرمالی و حسابدار ارشد در دانشگاه تهران برگزار شد.

این سمینار که توسط یاس - سیستم ارائه کننده سیستم های یکپارچه مالی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط - برگزار شد،فرصت مناسبی بود تا مودیان مالیاتی بتوانند مفاهیم نکات پرکاربرد و پر ابهام را از اساتید مطرح و باتجربه دریافت کنند.

در شروع سمینار دکتر اسماعیلی - مدیرکل اسبق امور مالیاتی استان ها - به بررسی نکات کاربردی و پر ابهام اصلاحیه قانون مالیات ها پرداختند.

در ادامه آقای غفارزاده - معاون اسبق رسیدگی و حسابرسی اداره کل مالیاتی - به تشریح نکات مهم قانون ارزش افزوده پرداختند و پر ابهام ترین موارد قانون ارزش افزوده را که برای مودیان منشا ابهام بود ، تشریح نمودند.

در بخش بعدی مهندس الهیان، معاونت تولید و پشتیبانی شرکت آرک به معرفی ویژگی ها و امکانات یاس سیستم به عنوان ابزاری کارآمد برای مدیریت و کنترل اطلاعات و جلوگیری از ایجاد هزینه های پنهان مالیاتی پرداخت که این بخش مورد توجه مدعوین قرار گرفت و بنابر اظهار نظر شرکت کنندگان ، سیستم ها یاس با طراحی ساده و امکانات دقیق و حرفه ای ، می تواند در مدیریت اطلاعات سازمان بسیار موثر واقع شود.

در ادامه دکتر صفایی - مدرس دوره های مالیاتی و استاد دانشگاه - به بررسی نکات کاربردی معاملات فصلی پرداختند.

در بخش بعدی کارکاه پرسش و پاسخ بسیار فعالی با مدیریت مهندس طباطبایی و با حضور دکتر اسماعیلی ، جناب غفارزاده و دکتر صفایی برگزار گردید و به کلیه سوالات و ابهامات مطرح شده توسط شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

در انتهای سمینار ، قرعه کشی بین حاضرین و گروه برندگان سری مسابقات توانمند سازی حسابداران و مدیران مالی برگزار شد و به پاسخ دهندگان به سوالات اساتید ، جوایز ارزشمندی اعطا شد.

این سمینار در ساعت ۱۶:۳۰ به کار خود پایان داد.

کارگاه پرسش و پاسخ در سالن متفاوتی برگزار شد.


دسته : رویدادهای مهم آرک تعداد بازدید : 5141