سازمان الکترونیک - درخواست دسته چک

امکان ثبت دسته چک های شخصی (۱۰برگی،۱۰۰برگی،۲۵برگی،۵۰برگی)،بانکی،بین بانکی و چک آزاد

امکان تعیین انواع دسته چک های موجود به صورتcustomize و تعیین هر نوع دسته چک توسط مدیر سیستم 

نمایش اتوماتیک شماره شبا،نام مشتری،کد و نام شعبه مشتری به صورت اتوماتیک برای چکهای شخصی با ثبت شماره حساب

ثبت اتوماتیک تعداد دسته چک و نام شعبه متقاضی برای چکهای نوع بانکی و یا بین بانکی باشد با وارد کردن تاریخ درخواست

پس از ثبت دسته چک،درخواست مورد نظر به صورت اتوماتیک برای کارتابل مدیر مربوطه درشعبه ارسال خواهد شد

امکان تعیین مدیران لازم برای تایید یک درخواست از زمان ثبت دسته چک تا زمانی که فرآیند چاپ آن به اتمام میرسد

انجام عملیات بر روی درخواست های موجود در کارتابل به صورت تکی و یا تجمیعی تایید (ارجاع به مرحله بعد) و یا لغو (برگشت)

امکان ثبت هامش بر روی درخواست در زمان تایید و یا لغو یک درخواست 

امکان مشاهده تعداد هر دسته چک در لیست درخواست های موجود در کارتابل مدیر.

کاربران میتوانند درخواست های خود از زمان ثبت تا چاپ را  به تفکیک و با تمام جزئیات مشاهده و جستجو کنند

کاربران میتوانند پس از دریافت فیزیک دسته چک وضعیت دسته چک را از حالت چاپ شده به حالت تحویل تغییر دهند

امکان مشاهده جزئیات دسته چک پس از چاپ (سریال ها،سری،ساعت چاپ و سری چاپ) توسط کاربر ثبت کننده

امکان تایید تحویل دسته چک (زمان دریافت فیزیک آن) و ابطال آن (درصورت وجود اختلال در متون چاپ شده در آن)

امکان تهیه  و چاپ نامه ارسال به شعبه و نمایش اتوماتیک جزئیات هر دسته چک به تفکیک هر شعبه و تاریخ موردنظر

انتقال اطلاعات مورد نیاز از سیستم بانکی شامل:

نام و نام خانوادگی

شماره حساب و شماره شبای مشتری

تاریخ درخواست دسته چک

تاریخ چاپ

شعبه متقاضی

نوع دسته چک

سریال ها و سری

ساعت و سری چاپ

امکان گزارش گیری از تمام دسته چک های ثبت شده در سیستم از ابتدا تا بعد از اتمام فرایند چاپ و تحویل آن به شعبه

امکان گزارش به تفکیک نام صاحبین حساب، شماره حساب،شعب،تاریخ درخواست،نوع دسته چک و بازه های زمانی مختلف