سازمان الکترونیک - درخواست دسته چک
■ امکان ثبت دسته چک های شخصی (۱۰برگی،۱۰۰برگی،۲۵برگی،۵۰برگی)،بانکی،بین بانکی و چک آزاد
■ امکان تعیین انواع دسته چک های موجود به صورتcustomize و تعیین هر نوع دسته چک توسط مدیر سیستم
■ نمایش اتوماتیک شماره شبا،نام مشتری،کد و نام شعبه مشتری به صورت اتوماتیک برای چکهای شخصی با ثبت شماره حساب
■ ثبت اتوماتیک تعداد دسته چک و نام شعبه متقاضی برای چکهای نوع بانکی و یا بین بانکی باشد با وارد کردن تاریخ درخواست
■ پس از ثبت دسته چک،درخواست مورد نظر به صورت اتوماتیک برای کارتابل مدیر مربوطه درشعبه ارسال خواهد شد
■ امکان تعیین مدیران لازم برای تایید یک درخواست از زمان ثبت دسته چک تا زمانی که فرآیند چاپ آن به اتمام میرسد
■ انجام عملیات بر روی درخواست های موجود در کارتابل به صورت تکی و یا تجمیعی تایید (ارجاع به مرحله بعد) و یا لغو (برگشت)
■ امکان ثبت هامش بر روی درخواست در زمان تایید و یا لغو یک درخواست
■ امکان مشاهده تعداد هر دسته چک در لیست درخواست های موجود در کارتابل مدیر.
■ کاربران میتوانند درخواست های خود از زمان ثبت تا چاپ را به تفکیک و با تمام جزئیات مشاهده و جستجو کنند
■ کاربران میتوانند پس از دریافت فیزیک دسته چک وضعیت دسته چک را از حالت چاپ شده به حالت تحویل تغییر دهند
■ امکان مشاهده جزئیات دسته چک پس از چاپ (سریال ها،سری،ساعت چاپ و سری چاپ) توسط کاربر ثبت کننده
■ امکان تایید تحویل دسته چک (زمان دریافت فیزیک آن) و ابطال آن (درصورت وجود اختلال در متون چاپ شده در آن)
■ امکان تهیه و چاپ نامه ارسال به شعبه و نمایش اتوماتیک جزئیات هر دسته چک به تفکیک هر شعبه و تاریخ موردنظر
■ انتقال اطلاعات مورد نیاز از سیستم بانکی شامل:
■ نام و نام خانوادگی
■ شماره حساب و شماره شبای مشتری
■ تاریخ درخواست دسته چک
■ تاریخ چاپ
■ شعبه متقاضی
■ نوع دسته چک
■ سریال ها و سری
■ ساعت و سری چاپ
■ امکان گزارش گیری از تمام دسته چک های ثبت شده در سیستم از ابتدا تا بعد از اتمام فرایند چاپ و تحویل آن به شعبه
■ امکان گزارش به تفکیک نام صاحبین حساب، شماره حساب،شعب،تاریخ درخواست،نوع دسته چک و بازه های زمانی مختلف