سازمان الکترونیک - برنامه کاری
این قسمت خود شامل دو بخش می باشد. بخش اول، مسوولیت تنظیم برنامه های کاری را در روزهای مختلف هفته و سال بر عهده داشته و بر اساس آن برنامه ها را در محیطی گرافیکی و زیبا نمایش داده، دسته بندی نموده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده یاد آوری می نماید. در بخش دوم، شما می توانید پروژه های کاری داخل سازمانی و یا خارج از سازمان را تعریف نموده و آن را به اجزاء ریز تر تقسیم کرده و مدیریت نمایید.
بخشی از امکانات مختلف فرایند مدیریت برنامه کاری به شرح زیر می باشد:
■ ثبت برنامه های کار روزانه، هفتگی و ...
■ دسته بندی برنامه ها
■ آلارم برنامه های کاری تعریف شده در زمان مشخص
■ پی گیری و ثبت نتیجه برنامه های تعریف شده
■ ثبت پروژه های کاری
■ تعریف زیر پروژه ها
■ ثبت مجری کار
■ نتیجه انجام هر بند از عملیات پروژه
■ مدیریت کارهای باز هر پروژه
■ تخصیص فایلهای (متنی، شیت و ...) به هر بند از عملیات پروژه و ...