امکانات سیستم زمانسنجی (Time Sheet)

امكان تعریف شركتهای مختلف

امكان تعریف انواع پروژه ها از لحاظ دسته بندی

امكان تعریف پروژه های سازمان (برای شركتهای مختلف(

امكان تعریف منابع انسانی و تخصیص منابع آنها به گروههای كاری (از سیستم پرسنلی(

امكان معرفی شیفتهای كاری سازمان و تعریف دوره های كاری برای هر شیفت كاری

امكان تنظیم تقویم شمسی موجود در برنامه و تعیین نوع تعطیلی (رسمی و قراردادی بودن آن) مطابق تقویم كاری سازمان

درج فعالیتها در فرم زمانسنجی و ثبت كاركرد و توقف كار بر روی آنها و كنترل اضافه كار بر اساس تقویم و شیفت كاری تعریف شده

ثبت كاركرد در كارت زمانسنجی به تفكیك بخشهای مختلف سازمان و افراد تخصیص یافته به فعالیت با توجه به شیفتهای كاری

كنترل هوشمند برنامه درساعات غیر كاری و تعطیلی برای محاسبه اضافه كار

ثبت توقف فعالیتها در كارت زمانسنجی با ذكر علت توقف و عامل (فرد) توقف 

کنترل ساعت شروع توقف(Suspend) و زمان از سرگیری(Resume) فعالیت

امكان محاسبه كاركرد عادی روی فعالیتهای پروژه

امكان محاسبه اضافه كاری (كاری كه در زمان خارج از ساعت شیفت كاری یا در روز تعطیل به عنوان قرارداد) انجام شود

امكان محاسبه اضافه كاری هر فعالیت پروژه با ذكر فرد و نوع پروژه در هر ماه با فیلترهای مناسب

امكان محاسبه اضافه كاری هر فعالیت پروژه توسط افراد گروهها

محاسبه توقف كار(Split) فعالیتهای پروژه به منظور نگهداری و ثبت اطلاعات شكافهایی كه در حین اجرای فعالیتها رخ می دهد

امكان ارتباط با سیستم حقوق دستمزد برای محاسبه هزینه نفر ساعت بر روی هر پروژه و در كل و گزارشات متنوع دیگر....

امكان ارتباط با سیستم پرسنلی برای تعریف پرسنل

امكان ارتباط با سیستم حسابداری برای تعریف پروژه ها

امكان صدور سند در سیستم حسابداری آرك به تفكیك كاركرد افراد یا گروههای كاری بر روی پروژه

امكان ارتباط با سیستم های پرسنلی، حقوق دستمزد، حسابداری مالی آرك