شرکای تجاری آرک، حلقه ارزشی که همه در آن برنده اند

پیشینه آرک

گروه آرک در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید نرم افزارهای عملیاتی شروع به کار کرد و اکنون پس از قریب به دو دهه تجربه، آرک به یک هلدینگ نرم افزاری با محصولات و اعتبار مناسب تبدیل شده است.

در ابتدا هدف آرک ارائه راهکارهای سیستمی به شرکت های بزرگ و متوسط بود، اما در ادامه با توجه به توسعه علاقه مندی بازار به بهره گیری از نرم افزارهای مطمئن و کارا، سیاست آرک بر ورود به بازارهای جدید قرار گرفت و با این هدف و همچنین بررسی دقیق نیازهای بازار هدف، اقدام به تولید محصول جدیدی با عنوان "یاس" کرد.

معرفی یاس به عنوان محصول جدید

بازار هدف یاس کسب و کارهای چابک یا در اصطلاح بازار، همان کسب و کارهای کوچک است و نیازهای این بخش از صنعت را به طور جدی دنبال می کند.

"کیفیت، کارایی، سادگی و نوآوری" چهار اصل مهم و اساسی در تولید یاس هستند. مراحل متعدد و بسیار سختگیرانه در کنترل کیفیت یاس، ایجاد بخش ها و افزونه های کاربردی و نیز قرار دادن امکاناتی پر استفاده در سیستم ها مواردی هستند که در یاس به شدت مورد توجه قرار گرفته اند.

یاس با توجه ویژه به این اصل مهم، محیطی را ایجاد کرده است تا کاربران به سادگی و با آرامش خاطر از آن استفاده نمایند.

جهت مشاهده امکانات و قابلیت های یاس اینجا را کلیک کنید.

 معرفی حلقه ارزشی آرک

با توجه به نیاز بازار به نرم افزاری ساده، کارا و مطمئن و همچنین لزوم معرفی محصولات به مشتریان نهایی، گروه آرک تصمیم به ایجاد امکانات و تسهیلاتی برای عرضه آسان تر یاس در سراسر کشور کرده و ایجاد شبکه نمایندگی توانمند و متعهد به مشتری حاصل این تفکر است.

و حالا؛ با بهره گیری از آخرین روش های روز دنیا در عرضه محصولات با کیفیت و مطمئن به روش توزیع شده، تصمیم بر آن گرفته شده تا یاس از طریق شبکه ای منسجم و پیوسته و به شکلی ساده قابل عرضه باشد.

این ایده، شبکه "شرکای تجاری یاس" را پایه ریزی کرده است؛ شبکه ای که بر اساس مصالح، خواستگاه و نیاز سازمان مشتریان، می توانند در عرضه یاس به مخاطبینش با گروه آرک مشارکت کند.

در این شبکه همواره منافع سه ضلع مهم تجارت یعنی آرک به عنوان تولید کننده، شریک تجاری به عنوان عرضه کننده و مشتری نهایی به عنوان مصرف کننده نهایی مد نظر قرار گرفته است.

شرکای تجاری یاس در حالت عادی به کسب و کار خود مشغولند و در خلال زندگی کاری خود و در صورت تشخیص نیازی در بازار که با ویژگی های یاس تطابق داشته باشد، یاس را به مشتری مربوطه و مشتری را به شبکه نمایندگی یاس معرفی می کند.

شریک تجاری با این کار، ضمن کمک به مشتری نهایی برای استفاده از یک محصول ارزشمند، از منافع حاصل از شراکت بهره مند می شود.

در واقع این روند یک حلقه ارزش را بین ارکان اصلی یک تجارت یعنی تولید کننده، عرضه کننده و مصرف کننده برقرار می کند.

در این حلقه ارزش، موضوع مهم و اساسی، حفظ اعتبار و جایگاه همه اعضای آن است و بیشترین منفعت را مصرف کننده نهایی یاس در استفاده از یک نرم افزار شایسته و رفع نیازهای خود می برد. گرچه در ایجاد این منفعت برای مشتری نهایی، شریک تجاری یاس نیز ذینفع خواهد بود.

امیدواریم شما نیز به عنوان شریک تجاری یاس به ما بپیوندید و ضمن برخورداری از منافع این شراکت، گامی ارزشمند برای برطرف کردن نیازهای بنگاه های اقتصادی چابک و کمک به مدیریت هرچه بهتر این کسب و کارها بردارید.

هدف: ایجاد حس کار خوب و ارزشی و کمک به پیشبرد صنایع کشورمان

همچنین راحت کردن کار برای مشتری نهایی است،

در عین حال شرکا نیز از منافع همکاری بهره مند خواهند شد.